Info Sənədlər

Şikayət etdiyiniz dövlət orqanı cavab vermirsə nə etməli?

Edliyyeinfo.az: Vətəndaşlar dövlət orqanlarına müraciət, ərizə, təklif və şikayət vermək hüququna malikdirlər. Bəs bu müraciətlərə cavab verilmədikdə və ya heç bir reaksiya göstərilmədikdə, hüquqi baxımdan hansı addımları atmaq mümkündür?

Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 57-ci maddəsinə əsasən, hər bir şəxs dövlət orqanlarına vəzifəli şəxslərə müraciət etmək hüququna malikdir və bu müraciətə qanunla müəyyən olunmuş müddətdə cavab verilməlidir.

“Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 10-cu maddəsinə görə:

Dövlət orqanı, bələdiyyə və ya vəzifəli şəxs müraciətə ən geci 15 iş günü müddətində baxmalı və yazılı cavab verməlidir.

Əgər müraciət əlavə araşdırma tələb edirsə, bu müddət 30 iş gününə qədər uzadıla bilər.

Cavab verilmirsə, nə etməli?

1. Yenidən yazılı şəkildə müraciət edin
İlk addım kimi həmin dövlət orqanına təkrar yazılı müraciət edin və əvvəlki müraciətə cavab verilmədiyini bildirin. Bu zaman əvvəlki müraciətinizin tarixini və qeydiyyat nömrəsini göstərməyi unutmayın.

2. Yuxarı orqana və ya Ombudsman Aparatına müraciət
Cavab verilmirsə və ya gecikdirilirsə, siz bu orqanın yuxarı instansiyasına və ya Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkilinə (Ombudsmana) müraciət edə bilərsiniz.

3. Məhkəməyə müraciət edin
İnzibati Prosessual Məcəllənin 4.1-ci maddəsinə əsasən, vətəndaşlar dövlət orqanlarının hərəkətsizliyindən (yəni cavab verməməsindən) inzibati qaydada şikayət və ya məhkəməyə müraciət etmək hüququna malikdirlər.

Edliyyeinfo.az xatırladır ki, vətəndaşların dövlət orqanlarına müraciət etməsi hüquqi təminat altındadır və bu hüququn pozulması inzibati məsuliyyət yarada bilər. Cavabsız müraciət hüququnuzun pozulmasıdır.

 

Hazırladı:  Asiman Əsədsoy

Edliyyeinfo.az

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir